Ewka dzień #171-193 (październik)

Ewka dzień #171-193 (październik)

Ewka dzień #193

Dzisiaj brakowało mi czasu na trening, ale mimo tego nie zrezygnowałam. Zrobiłam ,,Idealną sylwetkę” od Centrumsportowca.pl . Trening trwa jedyne 8 minut. Składa się z 10 ćwiczeń, wykonywanych po 30 sekund. Między ćwiczeniami jest 15 sekund przerwy. Polecam Luzacki. Mimo krótkiego treningu- zmęczyłam się Luzacki.

https://www.youtube.com/watch?v=q2q9tQ_LYwo&t=23s

Ewka dzień #192

Wczoraj bez wpisu, bo znowu przymkneło mi się oko, kiedy usypiałam Weronikę Smutny.

Po niedzielnych ćwiczeniach na macie potrzebowałam szybszego treningu interwałowego. Zrobiłam zestaw Moniki Kołakowskiej. Cały trening z rozgrzewką i rozciąganiem trwał 25 minut. Trening właściwy składa się z 3 serii. Każda seria składa się z czterech ćwiczeń powtarzanych dwa razy, po 20 sekund każde. Po między ćwiczeniami jest 10 sekund przerwy. Idzie się zmęczyć Luzacki.

https://www.youtube.com/watch?v=85rSNU2rJjE

Ewka dzień #191

Dzisiaj w ramach treningu zrobiłam ćwiczenia na brzuch i pośladki. Tym razem trening zrobiłam z Fitlovers i trwał on 20 minut. Po 10 minut na brzuch i 10 minut na pośladki. Troszkę leniwie, ale w końcu dzisiaj niedziela Luzacki.

https://www.youtube.com/watch?v=GKmvLWcSUoY&t=14s

Ewka dzień #190

Dzisiejszy mój trening trwał około 25 minut. Na podkręcanie tętna zrobiłam 15 minutowy trening Cabrio z Mel B. Zestaw ten składa się z 15 różnych ćwiczeń wykonywanych jedno po drugim. Na koniec zrobiłam ćwiczenia ABS również z Mel BLuzacki.  Niby tylko 10 minut, a mięśnie ostro palą 💪.

Ewka dzień #189

Mój dzisiejszy trening trwał około 25 minut razem z rozgrzewką. Wróciłam do moich starych ulubionych treningów z MelB J. Uwielbiam ją. Ona ma tyle energii, potrafi zmotywować i zachęcić do ćwiczeń. Polecam jej treningi wszystkim początkującym. Jestem pewna, że nierezygnujące z ćwiczeń po pierwszym treningu, a będziecie chcieli więcej Luzacki

Dzisiaj zrobiłam trening całego ciała. Trwa on jedyne 20 minut, podczas których można się zmęczyć. Trening składa się z 20 różnych ćwiczeń (nie ma nudy) wykonywanych po minucie każde. Uwaga, deska na koniec treningu!!!

Ewka dzień #188 i regeneracja

Po moim wczorajszym lenistwie  (dzień bez treningu) dzisiaj zrobiłam 8 minutowy trening całego ciała od Centrum sportowca.pl  oraz ćwiczenia na pośladki od FitLovers Luzacki. Wieczorem dałam odpocząć moim mięśnią na saunie Luzacki.

https://www.youtube.com/watch?v=q2q9tQ_LYwo

https://www.youtube.com/watch?v=xtJBZIfwxKU&t=14s

Ewka dzień #187

Dzisiejszy trening trwał około 40 minut (zaszalałam). Zaczęłam od rozgrzewki, następnie zrobiłam ćwiczenia na uda i pośladki oraz na brzuch. Obydwa treningi od Natalii Gackiej.

PS wczorajszy trening z Agnieszką będziecie czuły na drugi dzień. Ja czuje mięśnie skośnie brzucha Luzacki.

https://www.youtube.com/watch?v=N0Yo1g-NcTI

https://www.youtube.com/watch?v=TBRCq_JnfUc&t=344s

Ewka dzień #186

Dzisiaj ćwiczyłam 30 minut. Zrobiłam trening całego ciała z Agnieszką  (link do ćwiczEń później). Ćwiczenia w tym treningu są proste i nie wymagające. Jak dla mnie za mało ćwiczeń na brzuch dlatego po treningu zrobiłam jeszcze serię na brzuch Natalii Gackiej.

https://www.youtube.com/watch?v=DaQJurJa9ME

https://www.youtube.com/watch?v=N0Yo1g-NcTI

Ewka dzień #185

Dzisiejszy trening trwal tylko 15 minut. Zrobiłam jedynie cwiczenia ABS  Natalii Gackiej. Zestaw ten składa się z sześciu ćwiczeń wykonywanych po 20 powtórzeń, w trzech seriach. Dla mnie ten zestaw jest najlepszy. Gwarantuje, że poczujecie każdy mięsień Luzacki

Ewka dzień #184

Dzisiejszy trening zajął mi około 40 minut. Wykonałam zestaw Tomasza Choińskiego ,,Super kardio”. Składa się on z pięciu części w skład których wchodzą trzy ćwiczenia, które wykonuje się po 30 sekund każde. Między ćwiczeniami jest 10 sekund przerwy na zmianę pozycji. Trening składa się z rozgrzewki, treningu właściwego i stretchingu. Ćwiczenia z pozoru lekkie. Po dwóch częściach było ok, ale po kolejnej byłam już zmęczona.Dzisiaj bez linku. Trening możecie wykupić na www.beactivetv.pl

Ewka dzień #183

Wczoraj był dzień regeneracji więc darowałam sobie wpis, Kolejny raz wybrałam się z Olką na saunę. Dzisiaj wrzucę w końcu linki do ćwiczeń. Gorąco Wam polecam dzisiejsze ćwiczenia na brzuch.

Dzisiaj zaczęłam od rozgrzewki. Robiłam ją z pamięci i trwała ok 4 minut. Następnie wykonałam ćwiczenia na pośladki od Moniki Kołakowskiej. Zestaw ten składa się z sześciu ćwiczeń. Wykonałam go trzy razy. Na koniec popracowałam nad brzuchem z Małgosią Mączyńską. Trening ten składa się z trzech zestawów ćwiczeń, powtarzanych w dwóch seriach. Po ćwiczeniach brzuch ostro mnie palił. Lubię jak czuje, że ćwiczę Luzacki.

https://www.youtube.com/watch?v=X4O78oo8TUU

https://www.youtube.com/watch?v=zQH9HCunuUw

Ewka dzień #182

Godzina 23.15 a ja właśnie skończyłam  dzisiejsze ćwiczenia. Zestaw na dziś to:

-klasyczne brzuszki 30x

– spięcia skośne 30x na każdą stronę

– podnoszenie bioder 30x

– deska 30 sekund

Wszystkie ćwiczenia powtorzyłam w trzech seriach

Ewka dzień #181

Dzisiaj znowu bez linku do treningu bo skusiłam się na ćwiczenia z Ewą Chodakowską na www.beactivtv.pl . Zrobiłam trening ,,Slim Fit”. Trwa on 50 minut, więc jest dosyć długi, ale bardzo przyjemnie się go wykonuje. Trening składa się z rozgrzewki, ćwiczeń właściwych (ok. 30 ćwiczeń) wykonywanych po minutę każde, po każdym ćwiczeniu wykonujemy powtórzenie pulsacyjne. Na zakończenie wykonujemy rozluźnienie. Polecam Luzacki

Ewka dzień #180

Mój dzisiejszy trening trwał około 25 minut. Wybrałam ćwiczenia z Natalią Gacką. Zaczęłam od około 5 minutowej rozgrzewki. Następnie zrobiłam trening A2. Zestaw ten składa się z 7 różnych ćwiczeń. Po każdym ćwiczeniu wykonujemy bieg bokserski w czasie 30 sekund. Jak dla mnie ten trening jest za słaby. Za dużo przerw. Nie zdążyłam się zmęczyć. A to dlatego, że cały zestaw zrobiłam tylko raz. Zaleca się wykonanie całego obiegu 3 razy. Na koniec zrobiłam ćwiczenia na brzuch A. Zestaw te składa się z 4 ćwiczeń, Zalecane jest zrobienie trzech serii tego zestawu. Mięśnie naprawdę palą Luzacki.

https://www.youtube.com/watch?v=OkCwToiE6XY

https://www.youtube.com/watch?v=VZcxuP3WjC8

https://www.youtube.com/watch?v=OUMN–x3QlY

Ewka dzień #179

Intensywny trening całego ciała od Centrum sportowca, to jedyne ćwiczenia, które dzisiaj udało mi się wykonać. Było krótko ale intensywnie. Te 8 minut i tak mnie zmęczyło Luzacki.

Ewka dzień #178

Dzisiejszy trening to około 5- minutowa rozgrzewka oraz 20- minutowe ćwiczenia na pośladki. Trening zrobiłam z Ewą Chodakowską. Zestaw ten zawiera bardzo fajna i intensywną rozgrzewkę. Dużo nowych ćwiczeń. Trening na pośladki ok, jednak jak dla mnie za słaby. Dzisiaj zrobiłam zestaw dla początkujących. Następnym razem wypróbuje ten dla zaawansowanych. Niestety dzisiaj bez linku. Polecam wykupić pakiet do treningów Ewy Chodakowskiej i Tomasza Choińskiego na www.beactivtv.pl .

Ewka dzień #177 i regeneracja

W tym tygodniu dzień regeneracji wypadł nam we wtorek, a to wszytko prze delegację Patryka. Nasz czas spędzony w saunie to 3 seanse po 15 minut i trzy przerwy po około 10 minut. To tzw. ,,czas relaksu” Luzacki. Wczoraj bez wpisu, bo zasnęłam usypiając Weronikę Szeroki uśmiech.

Dzisiejszy trening należał do dosyć trudnych, bo z dwójką dzieci Luzacki. Jak na złość nie pomagali mi w treningu. Dominik chciał ,,samolot” a Weronika wyrywała mi włosy i drapała. Takie kochane Łobuzy. Zrobiłam co prawda na raty trening AbS Natalii Gackiej. Link do ćwiczeń poniżej :

https://www.youtube.com/watch?v=N0Yo1g-NcTI&t=121s

Ewka dzień #176

Dzisiejszy trening podobnie jak wczoraj, zrobiłam z Martą z ,,Codziennie fit”. Ty razem skupiłam się na pośladkach. Cały trening razem z rozgrzewką trwał około 30- minut. Ten zestaw składa się z z 10 ćwiczeń wykonywanych po 15 powtórzeń , w trzech seriach. Trening dosyć męczący i palący mięśnie pośladowe Luzacki. Polecam.

https://www.youtube.com/watch?v=sFgkztkh2dI

Ewka dzień #175

W końcu udało mi się zrobić trening bez niespodzianek. Dzisiaj postawiłam na trening całego ciała z ,,Codziennie fit”. Ćwiczenia trwały około 25 minut. Trening zdecydowanie dla osób początkujących. Technika wykonywanych ćwiczeń jest dokładnie pokazana i wytłumaczona. Uwaga dużo ,,deski” Dziki. Na koniec zrobiłam 10- minutowe ćwiczenia na pośladki z Fit Lovers. Zestaw ten składa się z 10 ćwiczeń wykonywanych po 55 sekund każde Luzacki.

https://www.youtube.com/watch?v=kRqzKwGJMAw

https://www.youtube.com/watch?v=xtJBZIfwxKU&t=527s

 Ewka dzień #174

Szybko dodaje post bo pewnie zaraz internet ni się skończy 😣. Od środy, czyli od dnia regeneracji nie ćwiczyłam😕. Dzisiaj w końcu sie za siebie wziełam😊. Zaczęłam od treningu Natalii Gackiej na uda i pośladki. Po 5 minutach znowu wyłączyli prąd!!! Musiałam zająć się dziećmi. Nie wrociłam już do tego trebingu. Zrobiłam ćwiczenua na brzuch, Natalii Gackiej bo je pamiętam 😉 odrazu mi lepiej😎💪

https://www.youtube.com/watch?v=TBRCq_JnfUc&t=342s

https://www.youtube.com/watch?v=N0Yo1g-NcTI&t=41s

Regeneracja

Środy mniej więcej do wiosny będą dla mnie dniem, w którym rezygnuje z treningów. Ten dzień przeznaczę na regeneracje mięśni. Zamiast treningu będę razem z Olką korzystała z sauny suchej. Nasze seanse trwają 3 razy po 15 minut. Po każdym seansie bierzemy chłodny prysznic i relaksujemy się 10 minut. Sauna to dobra alternatywa dla osób odchudzających się. Podobno w trakcie jednego seansu można spalić ok 300 kcal!!! Poza tym sauna sucha oczyszcza skórę z toksyn i wpływa na nią odprężająco. Dla mnie to ogromna zaleta Luzacki. Wiecie, że borykam się z problemami skóry.

Pamiętajmy jednak, że istnieją przeciwwskazania do korzystania z sauny suchej, takie jak:

–  niedawno przebyty zawał mięśnia sercowego,

–  niewydolność serca, krążenia oraz choroby serca i

– nadciśnienie,

– stulejka,

– daltonizm,

– padaczka.

Niewskazane jest również korzystanie z sauny suchej kobietą w ciąży, dzieciom poniżej 6 roku życia, oraz osobą po wpływem alkoholu czy narkotyków[1]
Korzystajmy z sauny przede wszystkim dla naszego zdrowia i bądźmy piękne LuzackiLuzackiLuzacki.

Ewka dzień #173

Dzisiejszy mój trening trwał około 35 minut. Zaczęłam od rozgrzewki z Natalią Gacką, która trwa około 4 minuty. Następnie zrobiłam ćwiczenia na brzuch, również z Natalią Gacką. Trening te składa się z czterech ćwiczeń, które powtarza się jedno po drugim, bez przerwy. Ten zestaw powtórzyłam 3 razy. Na koniec zrobiłam 10 minutowy trening na pośladki z Fit Lovers. Trening ten skład się z 10 ćwiczeń, powtarzanych jedno po drugim.

https://www.youtube.com/watch?v=OkCwToiE6XY 

https://www.youtube.com/watch?v=OUMN–x3QlY 

https://www.youtube.com/watch?v=xtJBZIfwxKU&t=38s 

Ewka dzień #172

Dzisiejszy trening to około  35 minut intensywnych ćwiczeń. Zaczęłam od krótkiej rozgrzewki, następnie zrobiłam ,,Aerobox” i ,,Turbo ABS” od centrumsportowaca.pl .

Pierwszy trening składa się z ośmiu ćwiczeń, wykonywanych po 30 sekund każde. Po ćwiczeniu Aero wykonuje się ćwiczenie ,,Box” (bieg bokserski).  Ćwiczenia te wykonywane są w trzech seriach. Ćwiczenia w każdej serii różnią się od siebie.

Trening ,,Turbo ABS” składa się z sześciu ćwiczeń ABS (30 sekund każde) i sześciu ćwiczeń turbo (10 sekund każde). Trening ten wykonuje się w trzech seriach.

Po tym zestawie czułam każdy mięsień brzucha.

Ewka dzień #171

Dzisiaj wybrałam ćwiczenia z Fit Lovers.  Trening zaczęłam od rozgrzewki, następnie wykonałam 10 minutowe ćwiczenia na brzuch. Trening ten składa się z 10 ćwiczeń wykonywanych po 55 sekund każde. Po między ćwiczeniami 5 sekund przerwy. Ćwiczenia nie należą do trudnych, ale dają popalić mięśniom. Brzuch przez cały trening jest napięty.

Następnie zrobiłam ćwiczenia na pośladki. Trening ten również składa się z 10 ćwiczeń, wykonywanych przez 55 sekund każde.

Zaletą tych treningów jest różnorodność ćwiczeń. Nie będziecie się nudzi,ć a 10 minut minie Wam nie wiadomo kiedy Luzacki

https://www.youtube.com/watch?v=GKmvLWcSUoY

https://www.youtube.com/watch?v=xtJBZIfwxKU&t=38s

Dodaj komentarz

Zamknij

O której kawa?!